Har precis varit och hämtat ett par kvadratmeter (minst) gråmelerat golvklinker. De kommer från ett hus byggt 1946 och ägaren ville inte ha dem.

Frågan är ju vad jag ska ha dem till? Men jag känner på mig att de är bra att ha... ;) (precis som alla fönster jag har i garaget...)
Staplar av gråmelerade golvklinker ligger på ett stenbelagt underlag, vissa smutsiga och använda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lite smutsiga efter att ha legat ute ett tag men de allra flesta är hela och i jättefint skick. :heart:
 
  • Gilla
abex och 1 till
  • Laddar…
Känner igen det där med fönster, kan ju vara bra att ha. Inte för att det saknas nåt fönster men äldre fönster får absolut inte förfaras och det är ju så lätt att kila in dom här och där mellan annat bra att ha :rofl:
 
  • Gilla
Jiji
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.