Har precis varit och hämtat ett par kvadratmeter (minst) gråmelerat golvklinker. De kommer från ett hus byggt 1946 och ägaren ville inte ha dem.
Frågan är ju vad jag ska ha dem till? Men jag känner på mig att de är bra att ha...

(precis som alla fönster jag har i garaget...)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite smutsiga efter att ha legat ute ett tag men de allra flesta är hela och i jättefint skick.
