Bor sedan 2 år tillbaka i ett hus från -76. Upplever att golvet i samtliga rum på ovanvåningen lutar/sluttar allt mer. Inget problem på nedervåningen och inga andra tecken på sättning. När bör man agera? Och vem anlitar man för kontroll?
 
BirgitS
Om du vill anlita någon så är nog en byggkonstruktör rätt sorts person.

Har man tagit bort någon vägg på det nedre våningsplanet?
Sånt kan ju göra att bjälklagret börjar röra sig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.