26 395 läst ·
20 svar
26k läst
20 svar
Luktar illa under diskbänken
Det stämmer som det finns mellanrum mellan bottnen och golvet och det är typ 5cm höjd.T tergo skrev:
Imorgon ska jag prata med vaktmästare och ska säga allt till honom.
Tack för tipset
Det gick bra efter ett tag, en kompis till mig jobbar som rörmokare och han kom och kollade på det. Efter rensningen av allt då viste han att problemt dyker upp när man rensar mer och mer. Då sa han till mig vänta så länge och rensa inte längre avloppet som finns under diskbänken. Och det gjorde jag och efter några månader lukten försvann.
Problemt var att avloppet är jätte gammalt och ingen som har rensat det innan.
Problemt var att avloppet är jätte gammalt och ingen som har rensat det innan.
Det som vill jag säga att jag hatade det och det var jätte jobbigt, jag gjorde allt även jag byt hela rör, och problemet slutade inte. Till sist använde jag lite ättika i en liten kopp och lade den där för att minska lukten.E englastad skrev:
Det bästa att göra om du frågar en duktig rörmokare, för att inte många kan hjälpa dig med detta, det som märkte jag.
Önskar dig en fin kväll
Ättika och sådant har jag redan provat och det fungerar inte. Så hoppas denna rensning ikväll ska fungera. Annars får jag kontakta min brf angående detta problem för det är inte okej då lukten måste komma från något jag inte kan rå på.M M DADOUCH skrev:Det som vill jag säga att jag hatade det och det var jätte jobbigt, jag gjorde allt även jag byt hela rör, och problemet slutade inte. Till sist använde jag lite ättika i en liten kopp och lade den där för att minska lukten.
Det bästa att göra om du frågar en duktig rörmokare, för att inte många kan hjälpa dig med detta, det som märkte jag.
Önskar dig en fin kväll
God Jul till dig!
Klicka här för att svara