det blev färdigt i fredags. Så inte så många dagar sedan. Vi vädrade i några timmar i lördags. Eftersom vi inte bor där för tillfället så vi renoverar så har det varit svårt att vädra. Har du något tips till oss? stänga av värme och öppna fönster dag och natt så det drar i några dagar ?
Jag har tyvärr inga bra tips. I min källare gjorde jag lite liknande saker och då dröjde det några dagar innan lukten försvann. Gör inte alltför mycket innan du ser vad som händer automatiskt med tiden.
Jag skulle ändå måla med epoxy senare så jag skrubbade med borste (vatten + diskmedel) och tvättade sen med vatten och trasa. Huruvida det påverkade lukten vet jag inte riktigt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.