45 492 läst ·
18 svar
45k läst
18 svar
Luftvärmepumpen går hela tiden!
Precis så är det oftast på LLVP med inverter som anpassar effekten till värmebehovet. Om innerfläkten står i autoläge går den ner på lägsta (tystaste) fläktläget för att bara känna av innertempen trots kompressorn ute kan vara tillfälligt av. Står innerfläkten däremot på läge medium eller high så susar det alltid mer om innerdelen.ikeo skrev:
beror på vad du har
bruksen kan vara tydlig
annars öppna ytterkåpan uppåt
då bör man se filtren
vanliga modeller tillåter nu att man tar tag i små handtag och lyfter ut filtren
damsug dessa med borstmunstycket
återmontera
klart
hitachi och fujitsu har modeller som rengör automatiskt
bruksen kan vara tydlig
annars öppna ytterkåpan uppåt
då bör man se filtren
vanliga modeller tillåter nu att man tar tag i små handtag och lyfter ut filtren
damsug dessa med borstmunstycket
återmontera
klart
hitachi och fujitsu har modeller som rengör automatiskt
Vi har LG
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
