Mathew 82 #1 Husägare · 2014 · 23 inlägg 27 nov 2018 09:00 Mathew 82 Husägare 2014 23 inlägg 27 nov 2018 09:00 #1 Hej Är det någon som vet hur man ska göra med luftspalten vid skorstenen. Ska man avsluta med masoniten där osb skivan börjar med några cm överlapp? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Är det någon som vet hur man ska göra med luftspalten vid skorstenen. Ska man avsluta med masoniten där osb skivan börjar med några cm överlapp?