Hej
Jag ska isolera golvet i min friggebod. Regeln är 195mm och jag tänkte sätta en bräda under som jag kan lägg en trossbottenskiva på. Den är 6mm vilket gör att det är 189mm kvar till isolering.
Jag har 45mm isolering så det räcker men då blir det ju 4x45mm=180mm.
Spelar det någon roll om det blir en luftspalt mellan isoleringen och golvspån?