Har precis dragit nytt avlopp till badrummet på ovanvånig & ny slog det mig -Luft ventil eller vad det heter, skall den alltid monteras på högsta punkt eller? Missade den helt men den finns Iof i det gammal badrummet fn. Mao jag måste hitta på en lösning.
Näe det måste man inte. Man kan använda en sådan där backventil. Hur högt den bör monteras vet jag inte, men ut genom taket måste man inte iaf. Just nu har jag min i källaren och det funkar bra...erito skrev:
Klicka här för att svara
