Jag ska bygga ett garage och tänker ansluta garagets avlopp till husets avloppssystem-en sträcka på ca 17m. Det blir en golvbrunn, toalett och handfat i garaget. Behöver jag ha någon form av luftning av avloppet i garaget eller räcker det med att jag ansluter på husets avluftade system? Något tips på hur man i så fall ska utföra avluftningen?