P
JohannaAC skrev:
Det är tvåglas isoler.
Sen vet jag inte hur bra dom är egentligen.. Det står ”rehau” i dom. Ngn som vet?
 
JanneJanne123
Har ni rullgardiner? Brukar vara ett effektivt sätt att hålla värmen borta från fönsterrutorna och då blir det lätt kondens.
 
P
JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Har ni rullgardiner? Brukar vara ett effektivt sätt att hålla värmen borta från fönsterrutorna och då blir det lätt kondens.
Ja men jag har börjat rulla upp dom typ 10 cm och det har helt klart blivit bättre!
 
  • Gilla
JanneJanne123
  • Laddar…
P
Pang sa det så blev det torr luft inne! 39-45%men antar att det är normalt för årstiden..
 
JohannaAC skrev:
Pang sa det så blev det torr luft inne! 39-45%men antar att det är normalt för årstiden..
Fullt normalt.
 
Satsa på att förbättra ventilationen. Det kommer du aldrig att ångra.
 
P
C Cider skrev:
Satsa på att förbättra ventilationen. Det kommer du aldrig att ångra.
Pengar till det finns inte just nu 😅 eller de finns men behöver spara dom så dyrt som allt är nu….
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.