P Plupp 622067 #16 Anonym 13 okt 2023 16:50 Plupp 622067 Anonym 13 okt 2023 16:50 #16 JohannaAC skrev: Det är tvåglas isoler. Sen vet jag inte hur bra dom är egentligen.. Det står ”rehau” i dom. Ngn som vet?
JohannaAC skrev: Det är tvåglas isoler. Sen vet jag inte hur bra dom är egentligen.. Det står ”rehau” i dom. Ngn som vet?
JanneJanne123 #17 Husägare · Stockholm · 2 911 inlägg 13 okt 2023 17:00 JanneJanne123 Husägare Stockholm 2 911 inlägg 13 okt 2023 17:00 #17 Har ni rullgardiner? Brukar vara ett effektivt sätt att hålla värmen borta från fönsterrutorna och då blir det lätt kondens.
Har ni rullgardiner? Brukar vara ett effektivt sätt att hålla värmen borta från fönsterrutorna och då blir det lätt kondens.
P Plupp 622067 #18 Anonym 13 okt 2023 17:32 Plupp 622067 Anonym 13 okt 2023 17:32 #18 JanneJanne123 skrev: Har ni rullgardiner? Brukar vara ett effektivt sätt att hålla värmen borta från fönsterrutorna och då blir det lätt kondens. Ja men jag har börjat rulla upp dom typ 10 cm och det har helt klart blivit bättre!
JanneJanne123 skrev: Har ni rullgardiner? Brukar vara ett effektivt sätt att hålla värmen borta från fönsterrutorna och då blir det lätt kondens. Ja men jag har börjat rulla upp dom typ 10 cm och det har helt klart blivit bättre!
P Plupp 622067 #19 Anonym 19 okt 2023 14:44 Plupp 622067 Anonym 19 okt 2023 14:44 #19 Pang sa det så blev det torr luft inne! 39-45%men antar att det är normalt för årstiden..
Centano #20 Husägare · Västra Götaland · 2 149 inlägg 19 okt 2023 20:56 Centano Husägare Västra Götaland 2 149 inlägg 19 okt 2023 20:56 #20 JohannaAC skrev: Pang sa det så blev det torr luft inne! 39-45%men antar att det är normalt för årstiden.. Fullt normalt.
JohannaAC skrev: Pang sa det så blev det torr luft inne! 39-45%men antar att det är normalt för årstiden.. Fullt normalt.
C Cider #21 Medlem · Närke · 452 inlägg 19 okt 2023 23:25 Cider Medlem Närke 452 inlägg 19 okt 2023 23:25 #21 Satsa på att förbättra ventilationen. Det kommer du aldrig att ångra.
P Plupp 622067 #22 Anonym 20 okt 2023 06:17 Plupp 622067 Anonym 20 okt 2023 06:17 #22 C Cider skrev: Satsa på att förbättra ventilationen. Det kommer du aldrig att ångra. Pengar till det finns inte just nu 😅 eller de finns men behöver spara dom så dyrt som allt är nu….
C Cider skrev: Satsa på att förbättra ventilationen. Det kommer du aldrig att ångra. Pengar till det finns inte just nu 😅 eller de finns men behöver spara dom så dyrt som allt är nu….