Hej!
Vi håller på att renovera vårt duschrum. Nu när mattläggaren lagt plastmatta på golv och vägg ser jag till min stora besvikelse att han verkar ha haft lite väl bråttom.
Bården som han satt har "släppt" i samtliga hörn. Dvs materialet ligger inte dikt an mot väggskivorna. Visserligen verkar det tätt i skarven ner mot väggmattan men det känns ändå inte som om detta är ok. Dessutom har väggmattan en luftbubbla i duschhörnan.
Bygget är redan två veckor försenat så det känns segt att behöva riva ner bården igen och börja från början. Samtidigt vill jag inte riskera att det bildas kondens bakom bården....
Vad göra? Börja om från början? Bara betala halva priset?