Hej.

Håller på att bygga nytt hus och skall på övervåningen spruta in isolering i mitt ryggåstak.

36cm isolering och ca 250 m2 yta.

Finns det någon som har några bra\dåliga erfarenheter av några lösullsfirmor.

MVH Patrik Putte Andersson Bygger i Jörlanda.
 
Vi anlitade FEAB, ( http://www.feab.se/ ) snabbt och bra ! Ca: 29 000:- för 50 cm RW, 92 kvm ryggås och 93 kvm fackverk.
 
Jag har också funderat på att använda Feab. Vad fick ni för dessa pengar?

Pasi skrev:
Vi anlitade FEAB, ( [länk] ) snabbt och bra ! Ca: 29 000:- för 50 cm RW, 92 kvm ryggås och 93 kvm fackverk.
 
Det som stod tidigare, allt arbete, transport, grovstädning, "kvalitetsrapport", inkl. moms.
 
Använde en firma som heter Multi-Jouren, Dom blåste in Cellull, en bor baserad cellulosaisolerng.
Fick allt på plats, städat och trevligt bemöttande och avslutningsvis installationsprotokoll, jag isolerade 300m2 vind 400mm tjockt för 33600:- +moms. bra pris för cellulosa som jag förstod det när jag ringde runt.

Dessutom gjorde dom det på en helg utan extra avgift, bara det var värt en hel del!
 
Högsbo verken blåste in 50 kubik lösull i mitt garage,

som takytan är på 140m2 för 9000kr , det tog en timme

//Skopis ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.