1 211 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Lösullsfirma ?
Hej.
Håller på att bygga nytt hus och skall på övervåningen spruta in isolering i mitt ryggåstak.
36cm isolering och ca 250 m2 yta.
Finns det någon som har några bra\dåliga erfarenheter av några lösullsfirmor.
MVH Patrik Putte Andersson Bygger i Jörlanda.
Håller på att bygga nytt hus och skall på övervåningen spruta in isolering i mitt ryggåstak.
36cm isolering och ca 250 m2 yta.
Finns det någon som har några bra\dåliga erfarenheter av några lösullsfirmor.
MVH Patrik Putte Andersson Bygger i Jörlanda.
Använde en firma som heter Multi-Jouren, Dom blåste in Cellull, en bor baserad cellulosaisolerng.
Fick allt på plats, städat och trevligt bemöttande och avslutningsvis installationsprotokoll, jag isolerade 300m2 vind 400mm tjockt för 33600:- +moms. bra pris för cellulosa som jag förstod det när jag ringde runt.
Dessutom gjorde dom det på en helg utan extra avgift, bara det var värt en hel del!
Fick allt på plats, städat och trevligt bemöttande och avslutningsvis installationsprotokoll, jag isolerade 300m2 vind 400mm tjockt för 33600:- +moms. bra pris för cellulosa som jag förstod det när jag ringde runt.
Dessutom gjorde dom det på en helg utan extra avgift, bara det var värt en hel del!
Klicka här för att svara