Hav vill en bussning i mässin som är limmad med gängklister. Hur gör man lättast detta. Har provat med rörtång och den sitter stenhårt
 
Värma med tex gasolbrännare.
Värm delen med innergänga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.