2 574 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Lösryckta svar som eget ämne..
Hej igen,
Jag vet inte om ni vill att vi börjar rapportera in fel som vi upptäcker..?
Jag hittar lite "lösryckta" svar som ligger som om de vore ett eget ämne..
T. ex. denna i elforumet:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=4747
Jag vet inte om ni vill att vi börjar rapportera in fel som vi upptäcker..?
Jag hittar lite "lösryckta" svar som ligger som om de vore ett eget ämne..
T. ex. denna i elforumet:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=4747
Jag kör vidare här till annat meddelas..
I denna tråd verkar trådstartarens alla inlägg saknas:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=58893
I denna tråd verkar trådstartarens alla inlägg saknas:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=58893
GoForIt skrev:
Beror förmodligen på att det bara fanns 1 inlägg på en fråga från en "imported_Nickname", vars tråd har försvunnit.
Samtliga av mina inlägg och trådar har försvunnit, och därför lämnat luckor i svar och resonemang i trådar. Förmodligen finns det ett par trådar skapade av mig någonstans, men utan ursprungsfrågan...
Klicka här för att svara