Hej!

Jag ska stapla ved inomhus längs en vägg och skulle vilja ha tips/råd om hur man kan göra en "ställning" till detta. Någon som sett eller själva har en bra och hyfsat snygg lösning? Vill att den bara ska vara enkel och att man se mycket av veden.

Åsa

-Supertacksam för svar
 
Hej!

Jag är ute efter samma sak så någon vänlig själ kan väl vara snäll och tipsa oss.

MVH Ilma
 
Jag önskar att mitt hus inte råkade ha en bärande balk i väggen precis där jag vill stapla min ved, för då hade jag offrat gardroben på andra sidan väggen, och på det sättet kunnat stapla veden inne i gardroben. Jag hade alltså fått såga sönder gardrobens baksida.
Alltså: Vad har ni på andra sidan väggen? Går det göra hål i väggen och lägga veden där?
 
Den här rymmer inte så mycket ved, men jag tror den skulle vara ganska snygg som vedhållare. Kanske för inspiration, om inte annat!? :)

219_1588.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.