3 912 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Lösning för ved inomhus??
Hej!
Jag ska stapla ved inomhus längs en vägg och skulle vilja ha tips/råd om hur man kan göra en "ställning" till detta. Någon som sett eller själva har en bra och hyfsat snygg lösning? Vill att den bara ska vara enkel och att man se mycket av veden.
Åsa
-Supertacksam för svar
Jag ska stapla ved inomhus längs en vägg och skulle vilja ha tips/råd om hur man kan göra en "ställning" till detta. Någon som sett eller själva har en bra och hyfsat snygg lösning? Vill att den bara ska vara enkel och att man se mycket av veden.
Åsa
-Supertacksam för svar
Jag önskar att mitt hus inte råkade ha en bärande balk i väggen precis där jag vill stapla min ved, för då hade jag offrat gardroben på andra sidan väggen, och på det sättet kunnat stapla veden inne i gardroben. Jag hade alltså fått såga sönder gardrobens baksida.
Alltså: Vad har ni på andra sidan väggen? Går det göra hål i väggen och lägga veden där?
Alltså: Vad har ni på andra sidan väggen? Går det göra hål i väggen och lägga veden där?
Klicka här för att svara
