Håller på att göra om mitt duschrum på ca 2,5 m2, kommer att ha anthracitfärgat klinker (10x10cm) och tänkte ha vitt helblankt kakel på väggarna (20x40 el 30x40 cm tänkte jag), var först inne på att ha en vågrät bård med mosaik men velar nu mellan det och att ha en lodrät istället. Tar tacksamt emot synpunkter eller tankar kring detta, även tips på nån snygg mosaik om nu har det :)

Hitta på nåt snyggare, alla lassar kör ju den stilen och är nöjda :( Använd fantasin och sök mer inspiration online.

Hmm, jag skulle gärna hitta på nåt snyggare men har inte direkt nån medfödd känsla för färger och kombinationer :p Sen är ju inte budgeten obegränsad heller.

T
Kör ingen vågrät bård, fulaste som finns. Hade kört med endast vita, liggande 20x40 cm. Om du tvunget ska ha något så kör upp en pelare av golvets klinker bakom toan eller i duschen, typ tre stycken 10x10 cm plattor i bredd.

Nä vågrät har jag nog uteslutit faktiskt, dock lite rädd för att helvitt ska kännas för "kliniskt".

Blir nog så här: Vitt kakel 20x40, ingen bård utan väggen bakom duschen blir helt i mosaik el nån annan roligare kakelvariant.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.