Hej,
Jag har köpt en lampa som är jordad. Jag kopplar in den i lamputtaget men får inte ljuskällorna att lysa.
Jag har bifogat bilder på hur lamputtaget ser ut som jag har i taket. Gör jag något fel?
Mvh,
Sam
Jag har köpt en lampa som är jordad. Jag kopplar in den i lamputtaget men får inte ljuskällorna att lysa.
Jag har bifogat bilder på hur lamputtaget ser ut som jag har i taket. Gör jag något fel?
Mvh,
Sam
Tack för svar!
Klicka här för att svara



