Hej, jag har anslut köksbelysning över disbänken belysningen har 3 sektioner varav bara den mittersta lyser, har varit problem med fjärrkontrollen men har åtgärdat den.
Min fråga vart sitter felet, i kontrollen eller i lampsektionerna, tacksam för svar
Kenneth
 
  • Wow
Jorel03
  • Laddar…
RoTe
Min spåkula är ur funktion tyvärr
 
  • Gilla
Hasse Sandin och 2 till
  • Laddar…
Har begränsad koll på hur anslut fungerar, men är det inte så att du har en "controller" i varje armatur? Fjärrkontrollen måste paras ihop var och en av dem. Tror jag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.