310 läst ·
3 svar
310 läst
3 svar
Varför lyser inte alla lampor i köksbelysningen
Hej, jag har anslut köksbelysning över disbänken belysningen har 3 sektioner varav bara den mittersta lyser, har varit problem med fjärrkontrollen men har åtgärdat den.
Min fråga vart sitter felet, i kontrollen eller i lampsektionerna, tacksam för svar
Kenneth
Min fråga vart sitter felet, i kontrollen eller i lampsektionerna, tacksam för svar
Kenneth
Moderator
· Stockholm
· 57 811 inlägg
Har begränsad koll på hur anslut fungerar, men är det inte så att du har en "controller" i varje armatur? Fjärrkontrollen måste paras ihop var och en av dem. Tror jag.
Ok ska prova det, Tack för info
Klicka här för att svara
