Hej,
Är i färd med att installera en Thermia Vent frånluftsaggregat. Är det någon som har erfarenhet av sån och som vet hur mycket den låter? Frånluftskanalerna kommer att förses med ljuddämpare så förhoppningsvis slipper vi det ljudet, men själva aggregatet kanske låter?
Mvh Marcus