Är antagligen större risk att en JFB i en byggcentral går sönder än en som sitter inomhus. Eftersom den utsätts för värme/kyla/fukt/stötar osv..

Vi köper aldrig något annat märke än Hager, och vi har nästan aldrig problem med icke fungerande JFB (Obs, jag får inte betalt för att säga detta :) )
 
  • Gilla
Demux
  • Laddar…
Lite OT. Stötte på en huvudbrytare av fabrikat Hager idag som inte slöt L1. Irriterande.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.