Ska kolla in muttern också, men det är definitivt en läcka i röret. O-ringen, ska jag bara rätta till den då?
Skruvade ut som du sa och rättade till o-ringarna. Det var mest den vid muttern som satt skevt, så kanske var det där det läckte mest, som du sa. Nu är det torrt i alla fall. Tack!!
Klicka här för att svara
