Det är nybyggt vad jag förstår, med både elcentral och mediacentral i denna garderob? Då kan uttaget vara avsett för media/larm och ligga på egen grupp/JFB som man inte vill ha något annat på. Då är det bättre att utgå ifrån centralen om den ändå är så nära.
 
Skjuter ut mig ur diskussionen och tackar en sista gång JLov för bidraget.
 
nikasp
Jag reagerade lite på trist ton i svar till Bo ("tack för icke-bidraget till att lösa problemet"). Är mycket hyvens folk här på Byggahus.se så det tyckte jag var onödigt men det är bara en personlig åsikt.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.