Tänkte passa på att ge en fång rosor till två hantverkare som jag haft nöjet att samarbeta med i mitt hus. Brukar ju uteslutande stå en massa negativt så här är ett par tips för Er i Östergötland i alla fall
GOLV:
Ö-golv, för läggning av matta i badrummet. Kanon trevliga rakt igenom, extremt bra service och acceptabellt pris, snabb med offert och korrekt utfört arbete vad jag kan se och viktigast av allt - De höll tidsramarna!
VVS:
Tobbe på MTK Rör AB. Ställer upp i alla lägen. Vilken kille!!!
