Hejsan

Hur funkar det med de här fristående badkaren när man ska koppla dom och har som man brukar ha rören som kommer ut ur väggen. Alla kopplingar osv sitter ju "inne" i badkaret vilket betyder att man då måste dra rören under badkaret och upp eller borra hål i ytter höljet på karet och dra in rören den vägen. Blir inte klok på det och det blir inte rörmokaren heller.

Sen hade jag ännu en fundering på hur man förankrar badkaret? Är kanske inte meningen att man ska göra det men känns farligt att inte göra det, då det räcker med en knuff eller något för att flytta karet och eventuellt bryta vattenrör/kopplingar osv..

Skickar med en bild hur det ser ut.. (ignorera svärdet)
 
  • Fristående badkar med synliga vattenrör nära grått kakel, pall med svärd intill.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Svärd i badrummet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.