Jag tänkte tapetsera om i sovrummet. Jag har börjat riva ner tapet, eftersom det var så många lager med gammal tapet så ville jag rensa in till betongen!
Då en tanke slog mig. Det börjar väl bli väldigt populärt med betong? Kan man måla direkt på en betongvägg? om man bredspacklar först och målar sen på spacklet (går det) blir inte väggen väldigt ömtålig då? spacklet är ju ganska så mjukt!
Mvh//Johan