22 225 läst ·
32 svar
22k läst
32 svar
Lite bilder på mitt Bastuprojekt!
Det har det vart bråda tider med relaxrummet men nu börjar man ana att det kan bli klart någon gång 

Så här såg det ut innan i det föredetta pannrummet...målade väggarna lite snabbt för 9 år sedan för dom var CTC-gröna (typ klargrön) innan

Här har jag rivit ut asbetstaket och målat o satt in ett fönster till dushdörren, väntar på att rörmokaren skall komma och byta ut dom rostiga vattenledningarna och samtidigt fälla in dom i taket.

Rörmokarglädje

Ikealådor för inbyggnadshögtalarna

Sen några timmar senare ser det ut såhär
fattas lite lister, krokar o textiler mm så e det klart plus att jag skall mura upp en hörnspis där pannan stog tidigare
Sen e det bara att ta tag i badrummet...Puh!
Marko K
www.markok.blogg.se
http://markok.blogg.se/images/2010/dsc_5958_72543935.jpg

Så här såg det ut innan i det föredetta pannrummet...målade väggarna lite snabbt för 9 år sedan för dom var CTC-gröna (typ klargrön) innan

Här har jag rivit ut asbetstaket och målat o satt in ett fönster till dushdörren, väntar på att rörmokaren skall komma och byta ut dom rostiga vattenledningarna och samtidigt fälla in dom i taket.

Rörmokarglädje

Ikealådor för inbyggnadshögtalarna

Sen några timmar senare ser det ut såhär
Sen e det bara att ta tag i badrummet...Puh!
Marko K
www.markok.blogg.se
http://markok.blogg.se/images/2010/dsc_5958_72543935.jpg
Klicka här för att svara