5 917 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Lister till spegelpanel?
Hej, tänkte bygga en spegelpanel, men efter att ha googlat runt lite och tittat på YouTube så ser jag lister jag aldrig ens sett i bygghandeln. Någon som har någon koll på dessa lister? syftar främst på de i själva spegeln. Någon som har koll på om man kan hitta dessa på någon av de större etablerade bygghandlara? Är den nedre bilden en hålkälslist eller är det någon typ av speciallist?
K

K

Kan tipsa om ABI trä i Göteborg, de har många äldre listtyper i sortimentet och kan leverera med post.
Hittade du några lister? Har du blivit klar med panelen? Jag sitter själv och funderar på att bygga en panel och tyckte andra bilden du visade var fin, men hur gör man?D Datagubben skrev:Hej, tänkte bygga en spegelpanel, men efter att ha googlat runt lite och tittat på YouTube så ser jag lister jag aldrig ens sett i bygghandeln. Någon som har någon koll på dessa lister? syftar främst på de i själva spegeln. Någon som har koll på om man kan hitta dessa på någon av de större etablerade bygghandlara? Är den nedre bilden en hålkälslist eller är det någon typ av speciallist?
K[bild]
[bild]
Klicka här för att svara