Tips råd tack i förhand.
Tröskel sitter på plats.Men vi måste ha list bredvid.Har spikat men liten spik gav vika.
Borra o spika gav sig ändå spiken.
Skruv är förstora vill helst att de knappt syns.
Hur har ni andra löst de?
Mvh AnnLouise
Tröskel sitter på plats.Men vi måste ha list bredvid.Har spikat men liten spik gav vika.
Borra o spika gav sig ändå spiken.
Skruv är förstora vill helst att de knappt syns.
Hur har ni andra löst de?
Mvh AnnLouise
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara