Nu är väggarna helt klara!!! Jag har fortfarande "tvångstankar" kring golvet (kanske någon har läst mina tidigare trådar) så det blir tätning väggar först, golv sedan.

Nu min fråga. Hur ska jag göra i vägg/golv vinkel? Borde jag täta vinkeln i samband med väggen eller kan jag vänta tills jag sedan gör golvet? Om jag ska vänta... Ska jag stanna med VS20 o 30 en bit ovanför golvet? Det blir ju samma med skivskarvsremsorna i så fall, för enligt anvisning ska ju golv/vägg vinkeln göras först när man ska lägga klinkers.

Hoppas ni förstår mina frågor. Tack på förhand!
 
Du skall följa anvisningarna och lägga golv/väggvinkeln först! Gör precis som det står så kommer det bli bra...:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.