Golvet blir inte skrovligt av en betongslip.
 
Magnusson77... Nu var ju svaret riktat till TS och inte till dig..;)

I ditt fall skulle jag efter skrapandet först testat med vinkelslipen med stålborste och/eller en excenterslip med vanligt grovt slippapper. Det är ju lim och inte betong du ska slipa bort.
 
Okej Benjamin, jag missade kanske lite där... Men jag ska följa dina råd och se hur det blir. Tack :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.