Hej,
Hittar inte de rätta delarna för rektangulära/runda PVC-kanaler.
Därför tänkte jag sätta ihop en egen anslutning mot övriga rörsystemet.

Dvs jag ska såga isär kanalerna i mindre bitar, sedan sätta ihop det i en form som stämmer med mina behov.

Men hur gör man, vilket lim/plastsvets ska man använda?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.