S snowballtwo #1 Medlem · värmland · 367 inlägg 8 sep 2019 10:15 snowballtwo Medlem värmland 367 inlägg 8 sep 2019 10:15 #1 Hej! Fick tipset att limma pappremsor i skarvarna på gipsskivorna med våtrumslim, det jag funderar på är om jag ska spackla över skruvskallar och skarven en gång innan jag limmar? Eller ska jag limma först och spackla sen? Mvh
Hej! Fick tipset att limma pappremsor i skarvarna på gipsskivorna med våtrumslim, det jag funderar på är om jag ska spackla över skruvskallar och skarven en gång innan jag limmar? Eller ska jag limma först och spackla sen? Mvh
Mazen #2 Inredare · Svärdsjö · 2 870 inlägg 8 sep 2019 10:18 Mazen Inredare Svärdsjö 2 870 inlägg 8 sep 2019 10:18 #2 Spackla först så du får en slät yta att limma remsan på.
S snowballtwo #3 Medlem · värmland · 367 inlägg 8 sep 2019 11:38 snowballtwo Medlem värmland 367 inlägg 8 sep 2019 11:38 #3 Mazen skrev: Spackla först så du får en slät yta att limma remsan på. Okej, tack!