Jag har ett badrum med mosaik (typ 2x2cm) på golvet. Det har nu lossnat fyra mosaikplattor runt golvbrunnen, hur fäster jag lämpligen dem? Provade för ett år sedan med fix, fogade därefter om runt dem. Satt väl ett halvår sedan lossnade de igen. Det är som om vatten nöter bort fogen, sedan ligger plattorna rätt oskyddat när folk står på dem och duschar.