nino nino skrev:
Men som Paul skriver, vad kostar det att göra om ifall det släpper?

Jag limmade golvgips på brädgolv med S48 i ett trapphus, det är säkert 15-20år sen och det sitter än
Hej alla kloka

Nu är gipset limmat med ardex s48. Gick nästan 4 säckar men det blev jätte fint. Nu till min fråga vivfick en idé vi skall lägga klinker innanför entré dörren. Golvgips limmat med ardex S48. Nu till min fråga fick ardex över är det bra att lägga klinker med detta 15x60 tänker 6 mm fixkam. Vad tror ni?
 
  • Gilla
Rickard_C
  • Laddar…
Det funkar bra att använda det som fix, inga problem.
Men det är ju dyrt 😄
 
  • Haha
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
nino nino skrev:
Det funkar bra att använda det som fix, inga problem.
Men det är ju dyrt 😄
Jag vet men har några kilo över som kommer till användning
 
P
6:ans kam och baksmöra plattan
 
  • Gilla
Bengt65 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.