23 079 läst ·
33 svar
23k läst
33 svar
Limma golvgipset i spånplatta - med vad?
Hej alla klokanino skrev:
Nu är gipset limmat med ardex s48. Gick nästan 4 säckar men det blev jätte fint. Nu till min fråga vivfick en idé vi skall lägga klinker innanför entré dörren. Golvgips limmat med ardex S48. Nu till min fråga fick ardex över är det bra att lägga klinker med detta 15x60 tänker 6 mm fixkam. Vad tror ni?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden