Hejsan,

är det någon som vet ett bra lim för att limma skenor av rostfritt stål mot betong?
Det limmet jag hade hemma (PL600) var tydligen tveksamt för ändamålet (enl. beskrivningen på tuben).

 
PL 400 går fint.
 
Men om PL600 är tveksamt så borde väl inte 400 vara mycket bättre?? Dom är väl rätt lika förutom att 600 härdar snabbare?
 
Hmm, ok. Jag testar nog med 600 då.
Ska lägga klinker i tvättstugan men mitt i rummet finns en lucka med rörkopplingar. Luckan ligger i samma nivå som golvet och jag måste limma dit några 'lister' för att ha en naturlig kant mot plattorna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.