2 126 295 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Husägare
· Trelleborg
· 705 inlägg
Medlem
· stockholms län
· 271 inlägg
Vad tror ni om nitmuttertången, jag skulle vilja ha den modellen till vanliga blindnitar - skulle man kunna byta "munstycke" på den bara?
Tror inte att det är möjligt att byta "munstycke" för att klara blindnitar. Men Biltema har denna som kanske skulle passa för 379:-Kim Gyllenhorn skrev:
https://productimages.biltema.com/v1/image/imagebyfilename/12-900_xl_1.jpg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 650 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 650 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Jag med, ska nog svänga förbi sen och se om den finns på min Lidl... Vad kostade de?
Om inte annat så duger de till att rensa färdiga gängor...
Om inte annat så duger de till att rensa färdiga gängor...
Köpte den på nedsatt pris för något år sedan, ser ut att vara samma. Använder den lite då och då, skulle säga att det är ett bra baskit, man blir väl inte direkt glad när man använder grejerna, men de får jobbet gjort, skär hyfsat bra och har inte lyckats knäcka någon tapp. Skulle säga att det är snarlik nivå med det som säljs på Biltema, Jula, Bauhaus och Hornbach men till löjligt pris.M MrDizzy skrev:
Tror inte att du skall jämför Hornbachs Alpen gängsats med Biltema och jula! ALPEN är kvalitéJ JSten skrev:Köpte den på nedsatt pris för något år sedan, ser ut att vara samma. Använder den lite då och då, skulle säga att det är ett bra baskit, man blir väl inte direkt glad när man använder grejerna, men de får jobbet gjort, skär hyfsat bra och har inte lyckats knäcka någon tapp. Skulle säga att det är snarlik nivå med det som säljs på Biltema, Jula, Bauhaus och Hornbach men till löjligt pris.