M Matiost skrev:
Någon som provat kring/skal tången? Behöver fixa kabel till bakluckan i bilen så den kom lägligt
Jag har haft en sån i flera år fungerar helt ok
För hemma bruk

Vad tror ni om nitmuttertången, jag skulle vilja ha den modellen till vanliga blindnitar - skulle man kunna byta "munstycke" på den bara?

Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Vad tror ni om nitmuttertången, jag skulle vilja ha den modellen till vanliga blindnitar - skulle man kunna byta "munstycke" på den bara?
Tror inte att det är möjligt att byta "munstycke" för att klara blindnitar. Men Biltema har denna som kanske skulle passa för 379:-

https://productimages.biltema.com/v1/image/imagebyfilename/12-900_xl_1.jpg

• Gilla
Kim Gyllenhorn
  • Laddar…
Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Lidl nitmuttertång fungerar bara till nitmuttrar M5-M12. Och det gör den bra för sitt pris 349:- Öppen verktygslåda med Lidls nitmuttertång och sorterade nitmuttrar i storlekar M5 till M12.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
Tack för tipset om nitmuttertången.
Blev en sån för att laga en trädgårdsstol.
Slank med en blästerpistol för 179kr med.

• Förpackningar med Parkside nitmuttertång och blästerpistol på ett bord i en byggmiljö.
    Skapa konto
  • Gilla
cpalm och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Tack för tipset om nitmuttertången.
Blev en sån för att laga en trädgårdsstol.
Slank med en blästerpistol för 179kr med.
Tyvärr är den rätt dålig. Du behöver duktigt med tryck för att den skall funka som man tänkt.

lsoderlund lsoderlund skrev:
Tyvärr är den rätt dålig. Du behöver duktigt med tryck för att den skall funka som man tänkt.
Vilken tänker du på nu?

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Ingen mjölk, jag kör på kexchoklad som är slut innan jag kommer till bilen. 😇
Verktygssats för gängning med olika storlekar av gängtappar och snitt bakgrunden innehåller förpackningar och diverse verktyg på ett bord.
Skapa konto

290:- ink. kexchoklad.

• Gilla
  • Wow
Unikt namn och 11 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Äkta, från Östergötland?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Äkta, från Östergötland?
Aber natürlich. 👌

• Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ingen mjölk, jag kör på kexchoklad som är slut innan jag kommer till bilen. 😇
[bild]
Hur bra är den där gängtapp-satsen?
Behöver en sådan med...

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Jag med, ska nog svänga förbi sen och se om den finns på min Lidl... Vad kostade de?

Om inte annat så duger de till att rensa färdiga gängor...

• Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
Hur bra är den där gängtapp-satsen?
Behöver en sådan med...
Köpte den på nedsatt pris för något år sedan, ser ut att vara samma. Använder den lite då och då, skulle säga att det är ett bra baskit, man blir väl inte direkt glad när man använder grejerna, men de får jobbet gjort, skär hyfsat bra och har inte lyckats knäcka någon tapp. Skulle säga att det är snarlik nivå med det som säljs på Biltema, Jula, Bauhaus och Hornbach men till löjligt pris.

• Gilla
MrDizzy
  • Laddar…
J JSten skrev:
Köpte den på nedsatt pris för något år sedan, ser ut att vara samma. Använder den lite då och då, skulle säga att det är ett bra baskit, man blir väl inte direkt glad när man använder grejerna, men de får jobbet gjort, skär hyfsat bra och har inte lyckats knäcka någon tapp. Skulle säga att det är snarlik nivå med det som säljs på Biltema, Jula, Bauhaus och Hornbach men till löjligt pris.
Tror inte att du skall jämför Hornbachs Alpen gängsats med Biltema och jula! ALPEN är kvalité

• Gilla
poba53 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.