2 126 296 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Japp. Efter några år där den fått mer kärlek och reparationer än de flesta andra saker jag är, hänger den på väggen och väntar att få åka till tippen. Nästa slangvinda blir nog av ett annat märke.
Fast när den är hel är den väldigt trevlig.
Fast när den är hel är den väldigt trevlig.
Lite synd, skulle behöva en liten, smidig slangvinda att ha i bilen.Hep skrev:
Eftersom min vinda alltid läckte lite luft och min kompressor lät som ett flygplan, var det för ofta som jag håll på att få hjärtattack i snickeriet. Nu har jag ju bytt till en tyst kompressor, så den kanske ska få en chans ändå.P Prodigys skrev:
I bilen gissar jag att inte kommer ha kompressorn igång hela tiden, så då kanske den funkar för dig.
Precis, kompressorn kommer bara vara igång precis när den ska användasHep skrev:
Eftersom min vinda alltid läckte lite luft och min kompressor lät som ett flygplan, var det för ofta som jag håll på att få hjärtattack i snickeriet. Nu har jag ju bytt till en tyst kompressor, så den kanske ska få en chans ändå.
I bilen gissar jag att inte kommer ha kompressorn igång hela tiden, så då kanske den funkar för dig.
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 449 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 449 inlägg
det finns en webshop som har vissa saker, sen är mycket inte unikt för lidl utan man kan hitta andra märken som har samma delar, men normalt har de tillbehören på lidl den veckan de säljer plasman. Det är en av de större nackdelarna med lidlmodellen.I Incinerator skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 138 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 138 inlägg
Överhuvudtaget nackdelen med Lidl, har köpt en overlock symaskin där men de har inte nålar till denT trycklös skrev: