Hej,
Jag har köpte robotdammsugaren LG Hom-bot 3.0 Square från Amazon.it för ca 3600kr inkl frakt (15 januari 2014)
http://www.amazon.it/gp/product/B00A25HO34/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&p;sc=1
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
[video=youtube;ojBTkWdfSEA]http://www.youtube.com/watch?v=ojBTkWdfSEA[/video]
[video=youtube;XQLqYtsyqRo]http://www.youtube.com/watch?v=XQLqYtsyqRo[/video]
I början av veckan (21 januari 2014, 6 dagar för tidigt) fick jag hem den och sedan dess har jag bytt mattor, sänkt trösklar, möblerat om osv så att hemmet är robotdammsugar vänligt
Om någon har frågor gällande denna roboten så är det bara att ställa dessa i denna tråden.