Hej,

Jag har köpte robotdammsugaren LG Hom-bot 3.0 Square från Amazon.it för ca 3600kr inkl frakt (15 januari 2014)
http://www.amazon.it/gp/product/B00A25HO34/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&p;sc=1

10356-1024-f209705c-90bf-44a3-886a-c52da177a8c4-LG-Smart-HOMBOT-Square-Vacuum-2_1600.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

[video=youtube;ojBTkWdfSEA]http://www.youtube.com/watch?v=ojBTkWdfSEA[/video]
[video=youtube;XQLqYtsyqRo]http://www.youtube.com/watch?v=XQLqYtsyqRo[/video]

I början av veckan (21 januari 2014, 6 dagar för tidigt) fick jag hem den och sedan dess har jag bytt mattor, sänkt trösklar, möblerat om osv så att hemmet är robotdammsugar vänligt :)

Om någon har frågor gällande denna roboten så är det bara att ställa dessa i denna tråden.
 
Nu har jag lagt upp ett videoklipp på youtube på när dem dammsuger hela övervåningen :)

[video=youtube;cvKA_XVyvAI]https://www.youtube.com/watch?v=cvKA_XVyvAI[/video]
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.