Hej,

precis köpt ny lgh och skall renovera rubbet från golv till tak under hösten. Undrar om det är någon som har erfarenhet av LG Electronics vitvaror, speciellt kyl/frys. De har en del fina side/sideskåp till bra pris men jag känner mig av någon oklar anledning lite skeptisk till dem!?

/Johan
 
Vi har haft side-by-side kyl/frys med serverings lucka och ismaskin i över 2 år nu och är fortfarande jätte nöjda.

 
En bekant m LG kyl/frys ismaskin kommenterade att han får en bismak på isbitarna eftersom vatnet står ett tag i slangen. Eller hur det nu är, hans ord, vet inte om det stämmer för er andra?  
I övrigt är han nöjd. JAG tycker personligen frysen är for liten, måste i så fall ha mer frysen ett annat ställe om jag skulle haft dessa skåp.
 
hanneli skrev:
En bekant m LG kyl/frys ismaskin kommenterade att han får en bismak på isbitarna eftersom vatnet står ett tag i slangen. Eller hur det nu är, hans ord, vet inte om det stämmer för er andra?
I övrigt är han nöjd. JAG tycker personligen frysen är for liten, måste i så fall ha mer frysen ett annat ställe om jag skulle haft dessa skåp.
När man har ismaskin ska man då och då kasta isbitarna och låta maskinen tillverka nya. De får en bismak när de blir gamla.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.