Rivit upp golvet i hela bottenvåningen pga fuktskador (hus från 20-talet under totalrenovering). I princip hela bjälklaget och trossbotten behöver bytas- det är murket, mögligt, myrätet och gud vet vad :-/ För att slippa ta upp golvet fler gånger i framtiden funderar vi på att fylla igen källaren och sedan gjuta hela torpargrunden till en hel platta med värmeslingor. Vad tror ni om detta? Och blir det egentligen så mycket dyrare än att renovera hela grunden? Less på detta med torpargrunder och fukt, mus och myrproblem  :o

Bilden föreställer Myrornas Krig  ;)
 
  • MYROR.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Var gör du av själva huset under tiden? ;)
 
Det står väl bra där det står :D. Bara å rensa bort allt organiskt material och fyll igen, typ!  (i alla fall i mina drömmar) ::)
 
Det bör väl inte va några hinder att göra så.. ::)

Ska ni använda pumpbil då ni gjuter??
 
Jag tänkte på syllar, ytter- och inneväggar och lite såna småpryttlar.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.