P pbh.e #1 Medlem · 76 inlägg 31 aug 18:40 pbh.e Medlem 76 inlägg 31 aug 18:40 #1 Ni som har satt led-strip i nisch i dusch/badrum. Hur har ni gjort förberedelse? Vad för alu-profil funkar? Tänkte mig plejds ip44-strip. Mvh
Ni som har satt led-strip i nisch i dusch/badrum. Hur har ni gjort förberedelse? Vad för alu-profil funkar? Tänkte mig plejds ip44-strip. Mvh
A avh67f #2 Medlem · 2 870 inlägg 31 aug 20:39 avh67f Medlem 2 870 inlägg 31 aug 20:39 #2 Någon låg alu-profil som är minst 13 mm bred bör väl fungera alldeles utmärkt. Beror nog lite på hur du vill att ljuset ska spridas.
Någon låg alu-profil som är minst 13 mm bred bör väl fungera alldeles utmärkt. Beror nog lite på hur du vill att ljuset ska spridas.
G GoGetLost #3 Medlem · Skaraborg · 967 inlägg 1 sep 19:10 GoGetLost Medlem Skaraborg 967 inlägg 1 sep 19:10 #3 P pbh.e skrev: Ni som har satt led-strip i nisch i dusch/badrum. Hur har ni gjort förberedelse? Vad för alu-profil funkar? Tänkte mig plejds ip44-strip. Mvh Värt att tänka på. "Materiel i område 1 och 2 som utsätts för vattenbesprutning behöver dock minst ha kapslingsklass IPX5."
P pbh.e skrev: Ni som har satt led-strip i nisch i dusch/badrum. Hur har ni gjort förberedelse? Vad för alu-profil funkar? Tänkte mig plejds ip44-strip. Mvh Värt att tänka på. "Materiel i område 1 och 2 som utsätts för vattenbesprutning behöver dock minst ha kapslingsklass IPX5."