L Leif i Skåne skrev:
Men en modern dimmer som kräver Nolla som PLEJD är att föredra.
Varför är just Plejd att föredra förutom att det bättrar på ditt aktiekapital?
 
useless useless skrev:
Varför är just Plejd att föredra förutom att det bättrar på ditt aktiekapital?
För elektriker och användare är PLEJD mycket billigare och enklare att arbeta med.
För elektriker är det plug and play vid montering, när den är inkopplad behöver man inte besöka den med en skruvmejsel för att ställa min max och dimtid när kunden valt en lampa att ansluta.
Angående aktier så har jag köpt några för 15kr dom passerade 340kr idag. Vill du bli rik köp Acarix.
 
L Leif i Skåne skrev:
när den är inkopplad behöver man inte besöka den med en skruvmejsel för att ställa min max och dimtid när kunden valt en lampa att ansluta.
Låter som missade elektrikerintäkter. :crysmile: Är "skrået" på väg att gräva sin egen grav? :thinking:
 
  • Haha
Nomijah och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Låter som missade elektrikerintäkter. :crysmile: Är "skrået" på väg att gräva sin egen grav? :thinking:
Ja, det måste väl ändå vara mer lönsamt att kunden bokar nya jobb när det inte funkar. ‍♂️
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.