lägger in denna igen...tydligen är min tråd "kolla in LED i trappa..wow" trasig här på forumet.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Ir_cqS6oV5U[/ame]
 
Mattias_Jo1 skrev:
lägger in denna igen...tydligen är min tråd "kolla in LED i trappa..wow" trasig här på forumet.

[länk]
Sitter du och kollar om dina gamla trådar fortfarande fungerar? :rolleyes:
 
bara då jag skulle lägga upp den här.
 
stort fan av belysning i all form (speciellt LED) får se vad man kan hitta på hemma i trappen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.