ok, jo, det kan jag iofs tänka mig....
 
För alla bildsugna i denna tråden så finns lite bilder på Limited Edition på Hemnet.

Sök på Blekinge/Ronneby/Gräsandsvägen (lyckas inte kopiera länken av någon anledning).
 
Tack för det tipset. Kollade in bilderna på en gång. 3,2 mille i utgångspris... fy fan... o då är ändå vårt hus mycket finare :cool:
 
snyggt med puts iaf. Har de byggn nån sorts torkskåp i garaget? fiffigt isåfall. Huset kan väl inte va färdigt dock. inte en enda bild på vardagsrummet t.ex.
 
Det finns ett till Limited ute på hemnet också i puts sök på nyproduktion Malmö
 
coolt ! Här var det lite roligare bilder att kolla på. sådärnt soldäck ska nog jag också ha...
 
Tack för tipset. För alla andra som undrar så ligger huset på Marktegelvägen 27.
 
Så var vi äntligen igång i alla fall.....

Tomten schaktad o klar (ser otroligt lovande ut), vatten o filtration färdigt. Plattgjutning sker denna vecka.
Huset levereras 9 juni och monteras direkt därpå.
Kostnader hyggligt i linje med budget.

Inflyttning v. 3, 2009. Fast det skall vi försöka komma undan tidigare med, känns väldigt långt bort.

/Fred & Kikki
 
  • DSCN1028.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu har vårt hus kommit på plats. Det var härligt att se det växa fram. Snickarna började montera halv sju på morgonen men jag tog sovmorgon och var inte på plats förrän halv åtta. Ena sidan är redan grundmålad och fy fasen vad stel man var dagen efter.
 
  • P1000896.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P1000887.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P1000893.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
stort att börja måla mitt under monteringen ! Så driftig var inte jag :-)
 
grattis till alla som flyttat in i tid till den här underbara sommaren. Själv sitter jag hemma i lägenheten och väntar och väntar och väntar...
 
Sitter inne o väntar??? Latmask!! Ut och måla för helskotta. Här i den här änden går det undan. Ska bara hyra en lift till fram och baksidans övre delar så är vårt hus grundmålat. VROOM... :p
 
din hurtbulle där ;-) väntar på semestern...då blir det förhoppningsvis drag här också
 
oh joy ! Slutbesiktktningen har blivit tidigarelagd ! 7 juli istället för 13 augusti ! Tror dom gett sig fan på att bli klara före byggsemestern ändå. Jag som inte ens har gett gubbarna mutor !

En extramånad sommar i huset...wunderbar
 
Flyttade in i helgen! glädjen är total ! Kaffet smakar fint ! Hängmattan upphängd ! snart semester......bilder kommer...även om det kanske inte är nån som läser tråden fortfarande...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.