74 457 läst ·
287 svar
74k läst
287 svar
LB hus Limited Edition=LBLE klubben
Tack för det tipset. Kollade in bilderna på en gång. 3,2 mille i utgångspris... fy fan... o då är ändå vårt hus mycket finare 
Det finns ett till Limited ute på hemnet också i puts sök på nyproduktion Malmö
Tack för tipset. För alla andra som undrar så ligger huset på Marktegelvägen 27.
Så var vi äntligen igång i alla fall.....
Tomten schaktad o klar (ser otroligt lovande ut), vatten o filtration färdigt. Plattgjutning sker denna vecka.
Huset levereras 9 juni och monteras direkt därpå.
Kostnader hyggligt i linje med budget.
Inflyttning v. 3, 2009. Fast det skall vi försöka komma undan tidigare med, känns väldigt långt bort.
/Fred & Kikki
Tomten schaktad o klar (ser otroligt lovande ut), vatten o filtration färdigt. Plattgjutning sker denna vecka.
Huset levereras 9 juni och monteras direkt därpå.
Kostnader hyggligt i linje med budget.
Inflyttning v. 3, 2009. Fast det skall vi försöka komma undan tidigare med, känns väldigt långt bort.
/Fred & Kikki
Nu har vårt hus kommit på plats. Det var härligt att se det växa fram. Snickarna började montera halv sju på morgonen men jag tog sovmorgon och var inte på plats förrän halv åtta. Ena sidan är redan grundmålad och fy fasen vad stel man var dagen efter.
Sitter inne o väntar??? Latmask!! Ut och måla för helskotta. Här i den här änden går det undan. Ska bara hyra en lift till fram och baksidans övre delar så är vårt hus grundmålat. VROOM... 
oh joy ! Slutbesiktktningen har blivit tidigarelagd ! 7 juli istället för 13 augusti ! Tror dom gett sig fan på att bli klara före byggsemestern ändå. Jag som inte ens har gett gubbarna mutor !
En extramånad sommar i huset...wunderbar
En extramånad sommar i huset...wunderbar



