74 457 läst ·
287 svar
74k läst
287 svar
LB hus Limited Edition=LBLE klubben
Hej! Är ny på bloggen men har också ett LB-hus limited edition. Undrar om någon av er gjort tvåårsbesiktning och i så fall hur det gått??? Ev. anmärkningar osv??? Vi är själva nöjda med vårt hus. Känner dock igen lite av det som beskrivits tidigare med avloppslukt från tvättstället i stora badrummet, det kommer lite av och till.
Vet inte om någon läser den här tråden längre men jag tänkte bara tillägga att klantarslet som jag är så fick jag det där med 2års besiktningen helt om bakfoten. Jag började undra i i höstas om jag inte borde få något utskick om en inbokad 2årsbesiktning... Sedan tänkte jag inte på det alls förrän nu i december och fick då reda på att det helt låg på mitt ansvar att boka in besiktningen.
Så nu verkar det vara helt kört och jag håller tummarna att allt är ok. Jag har inte märkt något större fel än så länge i alla fall...
Så nu verkar det vara helt kört och jag håller tummarna att allt är ok. Jag har inte märkt något större fel än så länge i alla fall...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden