Hej! Är ny på bloggen men har också ett LB-hus limited edition. Undrar om någon av er gjort tvåårsbesiktning och i så fall hur det gått??? Ev. anmärkningar osv??? Vi är själva nöjda med vårt hus. Känner dock igen lite av det som beskrivits tidigare med avloppslukt från tvättstället i stora badrummet, det kommer lite av och till.
 
Välkommen !
Skullle chansa på att vi råkar på besiktning strax efter byggsemestern. Återkommer då

/magnus
 
Vet inte om någon läser den här tråden längre men jag tänkte bara tillägga att klantarslet som jag är så fick jag det där med 2års besiktningen helt om bakfoten. Jag började undra i i höstas om jag inte borde få något utskick om en inbokad 2årsbesiktning... Sedan tänkte jag inte på det alls förrän nu i december och fick då reda på att det helt låg på mitt ansvar att boka in besiktningen.

Så nu verkar det vara helt kört och jag håller tummarna att allt är ok. Jag har inte märkt något större fel än så länge i alla fall...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.