M Martin023 #1 Medlem · Dalarna · 27 inlägg 11 mar 2016 06:51 Martin023 Medlem Dalarna 27 inlägg 11 mar 2016 06:51 #1 Hej, Har slutbleck 1887-3 Önskar en låskolvskontakt för att få indikering att dörren är låst, någon som vet hur jag på lämpligt sätt kan lösa detta?
Hej, Har slutbleck 1887-3 Önskar en låskolvskontakt för att få indikering att dörren är låst, någon som vet hur jag på lämpligt sätt kan lösa detta?
gol #2 Medlem · Västra Götaland · 689 inlägg 11 mar 2016 22:17 gol Medlem Västra Götaland 689 inlägg 11 mar 2016 22:17 #2 Hej! Här kan du hitta lite olika förslag på lösningar: https://www.byggahus.se/forum/villa...-2002-assa-lasbleck-1487-3-a.html#post2047470
Hej! Här kan du hitta lite olika förslag på lösningar: https://www.byggahus.se/forum/villa...-2002-assa-lasbleck-1487-3-a.html#post2047470