Sådär.
Nu har jag slutat vela och klickat på köp på ebay..
har gått och funderat på en laser för att ha vid kakling, tapeter, regling etc..
Ville då ha en 360 graders och kikade länge på grön Bosch PLL 360.
Efter att ha läst en massa trådar här å forumet så insåg jag dock att den inte funkar så bra utomhus, och jag har både altan och biluppställningsplats att fixa till..
Så. nu blev det istället en Bosch GLL 3-80 P med LR2 mottagare.. en aaaaaningens dyrare än jag först tänkt mig men jag får väl helt enkelt va rädd om det...
Är väl tur att jag är bortrest resten av veckan för nu blev jag helt plötsligt som ett barn som väntar på julklapp....

Grattis! Ett bra köp, du kommer bli nöjd :)

Hoppas det=)
nu gäller det bara att inte kolla efter om det går att hitta till bättre pris någonstans=)

Den borde skinnat dig på ganska exakt 4000:- komplett i L-Boxx?

Stefan N skrev:
Den borde skinnat dig på ganska exakt 4000:- komplett i L-Boxx?
Det blev några kronor över det, 475 eur inkl frakt. Var billigast på ebay.de för lasern med mottagare fästen och L-boxx

Funderar också starkt på att köpa en Bosch GLL 3-80. Jag kommer främst att använda den till kakelsättning i badrummen och för att lägga marksten för bilplats. Finns det en funktion som gör att man kan ställa in fall för handsändaren? Kan vara praktiskt när man vill lägga markstenen vid bilplatsen med fall för vattenavrinning.

K1983 skrev:
Finns det en funktion som gör att man kan ställa in fall för handsändaren? Kan vara praktiskt när man vill lägga markstenen vid bilplatsen med fall för vattenavrinning.
Nej någon sådan funktion finns inte.

K1983 skrev:
Ska nu äntligen få tummen ur och beställa en GLL 3-80. Har tänkt att beställa den från ebay.de. Är det något man bör tänka på när man beställer den från Tyskland? Tänker främst på garantier osv..

Det är detta paket som jag har tänkt att beställa: [länk]
Det är inga problem med garantier.
Bara att registrera den på Boschs svenska sida och du har 3år garanti. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.