Om jag har en schneider wiser gateway och installerar en trefas powertag på min central, är det då bara ett klick bort i wiser appen bort att se månadens högsta effekttopp, på tim eller kvartbasis? Någon som har det installerat och vill visa en bild elllr vet hur det funkar? Man kanske till och med kan få så att man kan följa månadens högsta effekttopp kontinuerligt så att säga, men räcker med att det ska vara enkelt att klicka på historiken för att se hur många kW toppen var på. Tack tack