6 326 läst ·
21 svar
6k läst
21 svar
Larmuppringare (billig)
RoTe, att det egentligen är flera knapptryckningar är ju samma med en mobiltelefon. Man jag antar att du har gjort samtliga knapptryckningar (och att dessa ligger kvar så i all tid?) förutom att just uppringningen som kommer via reläet vid larm.
Bob, det blir som att byta batteri i brandvarnarna varje 1:a advent.
Bob, det blir som att byta batteri i brandvarnarna varje 1:a advent.
Dom flästa operatörerna har en tids inställning så ringer man inte på typ 6 månader (tror det är Comviq) så stängs abb av..
spelar ingen roll om man har pengar på kontantkortet eller ej..
Så antingen testar man sitt "Larm" då o då.. eller så gäller det att få ovälkommet besök då o då.. >
Eller så gör man en kopia på sitt vanliga simkort
på www.gsmforum.se finns kunskapen för det.. samt lite manualer o så..
ps har ej gjort det själv.. ds
spelar ingen roll om man har pengar på kontantkortet eller ej..
Så antingen testar man sitt "Larm" då o då.. eller så gäller det att få ovälkommet besök då o då.. >
Eller så gör man en kopia på sitt vanliga simkort
på www.gsmforum.se finns kunskapen för det.. samt lite manualer o så..
ps har ej gjort det själv.. ds
Telia Refill behöver inte tankas varje år längre för att kortet ska fortsätta vara aktivt! ;D
Man måste dock ringa ett samtal till ordinarie taxa, ta emot ett samtal (vet ej om ett SMS räknas ?)
eller som tidigare fylla på kortet 1gång per år
Sitter själv och knåpar på en SMS-larmuppringare till pelletsbrännaren
Man måste dock ringa ett samtal till ordinarie taxa, ta emot ett samtal (vet ej om ett SMS räknas ?)
eller som tidigare fylla på kortet 1gång per år
Sitter själv och knåpar på en SMS-larmuppringare till pelletsbrännaren
Klicka här för att svara