Dubbelkollade lite snabbt, du har rätt i att 265 är till alexor 260 till powerserien, ber om ursäkt om jag misslett dig inte min mening.
tl260gs är den med eth+gprs och funktionen att skicka sms om man har ett nyare moderkort
Ingen fara alls, är tacksam för all hjälp
Vet du om USA-versionen av tl260gs fungerar i sverige?
Eller någon annan bra lösning för både gprs och ethernet larmning?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.